Hmmmmmm hvad skal jeg sige ???

Følg med her for info om ændringer i køre / åbningstider m.m Rummet er låst for indlæg fra andre end KGB

Redaktør: Niels F

Hmmmmmm hvad skal jeg sige ???

Indlægaf Bo skrevet torsdag 03. august 2006. 14:10

Det ser ud som om, at dem der graver ryttergården, ikke bruger svederem i kasketten :( Det er ikke meget de har rykket, og vi har kontaktet ansvarshavende ingeniør for en sludder... mere om det senere. Vi har det sådan, at vi starter Mandag uanset hvad... Men vi er jo ikke altid, alene om at bestemme :evil: :twisted: :twisted:

Tom har styret udgravningen i hårnålesvinget, det er forløbet fuldstændigt mod alle planer, han er forlængst færdig og gruset er ved, at blive kørt på. - KGB mand :D :D For de interesserede kan jeg fortælle, at det ser ud som om, at Frank Højer har fået ny grap på dytten :shock: For dem som ikke kender Frank, kan jeg også fortælle, at han er "gammel" gearkart køre. Fra den tid hvor Jimmi Arentsen og alle de gutter, gjorde asfalten usikker :lol: Dengang, Gokart var noget med at hygge og ha´ det sjovt og en kart var noget man skruede sammen i pausen imellem sjov og hygge :D :lol: :shock:

Billede

Billede

og så de kedelige :
Billede

Billede

Billede

Life is to short to be mad :? :?
Bo Laursen
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Tilbage til Info fra KGB